Список
класних
керівників
Вільшанської
загальноосвітньої
школи
І-ІІІ ступенів
на
2017-2018 навчальний рік
№
п/п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові
|
Який
заклад закінчив
|
Клас
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
|
Мосінзова
Олена Михайлівна
Недєлкова
Раїса Іванівна
Аношкіна
Наталія Петрівна
Нестєрова
Світлана Миколаївна
Колесникова
Тетяна Василівна
Дегтярьова
Надія Сергіївна
Кравцова
Валентина Анатоліївна
Глущенко
Оксана Віталіївна
Паламарчук
Вікторія Миколаївна
Мотинга
Світлана Володимирівна
Хомяк
Людмила Михайлівна
Кривенко
Неля Володимирівна
Боєва
Наталія Олександрівна
Куклій
Наталія Борисівна
Кауліна
Олена Олександрівна
Ларіонова
Валентина Юхимівна
Опря
Вікторія Миколаївна
Сівак
Зінаїда Терентіївна
Бойчева
Тетяна Петрівна
Карамалак
Тетяна Іванівна
Янкова
Людмила Вікторівна
Фінюшина Оксана Вікторівна
Яременко Римма Андріївна
|
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Уманський
ДПІ
Львівський ДПУ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Уманський
ДПУ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Мелітопольський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Херсонський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Одеський
ДПУ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
Кіровоградський
ДПІ
|
1-А
1-Б
2-А
2-Б
2-В
3-А
3-Б
4-А
4-Б
5-А
5-Б
6-А
6-Б
7-А
7-Б
8-А
8-Б
9-А
9-Б
10-А
10-Б
11-А
11-Б
|
Проблема шкільного
методичного об’єднання
класних керівників
«Формування
свідомого
громадянина
своєї держави»
Цілі і завдання роботи
Опираючись на загальношкільну
концепцію виховання , річного плану виховної роботи та дотримуючись основних принципів,
методів та форм виховної роботи, основ
народної педагогіки, прийомів
батьківської педагогіки,передового педагогічного досвіду виховання,
керуючись знаннями вікової педагогіки та психології класні керівники планують роботу класних колективів за такими
основними критеріями:
1.
Визначення конкретних завдань
виховного впливу, виходячи з загальної мети національного виховання.
2.
Реалізація принципів національного
безперервного виховання .
3.
Володіння методами і формами
педагогічної діагностики та педагогічного прогнозування.
4.
Систематичність вивчення інтересів
та потреб дітей. Поступовий розвиток
здібностей та нахилів учнів.
5.
Корекція міжособистісних стосунків у дитячому колективі.
6.
Застосування на практиці наукової
організації праці, оволодіння методами управління дитячим колективом.
7.
Формування гуманних спів-відносин
«учень-вчитель», «учень-учень», «учень-суспільство».
8.
Налагодження стосунків з батьками,
пропаганда єдності «школа-родина-громадськість».
9.
Організація дозвілля, розвитку та
самореалізації учнів.
10.
Використання надбання народної педагогіки, культурно-історичних
особливостей ( в даному випадку українських та болгарських).
11.
Залучення школярів до активної
життєвої позиції , спонукання їх до занять у групах, гуртках, об’єднаннях тощо.
12.
Використання новітніх освітніх технологій,
інноваційні форми роботи (проекти, тренінги і т.д.)
13.
Співпраця з шкільним практичним
психологом та соціальним педагогом.
14.
Аналіз , узагальнення, використання
педагогічного досвіду нашої школи, районного, обласного, загальнодержавного.
Аналіз роботи класних керівників
за 2016-2017 навчальний рік
Шкільне методичне об'єднання класних керівників (Голова Кравецька Світлана
Владиславівна, заступник директора з виховної роботи) у 2016-2017 навчальному році продовжило
роботу над проблемою «Формування
свідомого громадянина своєї держави». Протягом року кожен з них підготував
відкриту виховну годину, яку відвідала заступник з виховної роботи Кравецька Світлана
Владиславівна, психолог Михайлова Вікторія Вікторівна, завідуюча бібліотекою
Чіпак надія Володимирівна. Вівся постійний педагогічний пошук, про що свідчить
активна участь педагогів та їх вихованців у шкільних, районних, обласних та
Всеукраїнських конкурсах, творча діяльність класних колективів під час загальношкільної виховної
роботи, цікаві зустрічі та екскурсії,
оформлення класних візиток та презентації діяльності учнівських колективів,
висвітлення їх роботи в Інтернеті та
друкованих виданнях (газетах «Зорі над Синюхою», «Народне слово») . Творча
група ШМО (керівник Багдасарян Ірина Михайлівна) поповнила брошурку «Формування моральних цінностей
учнів». Протягом року роботу у колективах класні керівники вели з врахуванням
шкільних програм «Обдарована дитина», «Діти, які потребують підвищеної уваги»,
« Боротьба з насиллям», «Зайнятість учнів у позаурочний час», «Профорієнтаційна
робота».
Заступник директора з виховної роботи Кравецька Світлана
Владиславівна відвідала класні батьківські збори у всіх колективах, на яких продовжилася
робота триєдиної формули співпраці «Школа-дитина-родина». Для батьків було
запропоновано ряд лекцій «Моя дитина палить». «Дитяча агресивність. Причини.
Наслідки. Подолання», «Жорстокість до
дитини – невиправдана слабкість дорослих. На підсумковій загальношкільній
лінійці було висвітлено традиційний щорічний рейтинг колективів за наслідками
роботи протягом всього навчального року.
Велику увагу ШМО класних керівників приділяє роботі по
виявленню та розвитку обдарованості учнів. Класні керівники оформили облікові
картки обдарованих дітей, проводили неодноразово різноманітні анкетування,
опитування, мозкові штурми серед дітей по виявленню дитячих побажань, що
організації творчого дозвілля. Також на рівні класних колективів відбувся І
етап загальношкільного пошукового творчого проекту «Школа шукає таланти!», під
час якого у кожному класі відшукувалися дітьми, які мають ті чи інші здібності,
а потім їм пропонувалося показати себе перед всією школою.
Важливим питання для ШМО класних
керівників є також робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги. Кожен
класний керівник має соціальний паспорт класу, у якому вказані всі пільгові та
спеціальні групи учнів. З такими дітьми ведеться групова та індивідуальна
робота. Класні керівники протягом року контролювали відвідування школи учнями
класу та працювали з батьками.
Роботу ШМО класних керівників у 2016-2017
навчальному році визнано «ЗАДОВІЛЬНОЮ».
І засідання
(вересень)
1.
Аналіз виховної роботи за 2016-2017 навчальний рік.
(Кравецька С.В.)
2.
Визначення основних критеріїв роботи щодо втілення
роботи над проблемою ШМО «Виховання свідомого громадянина своєї
держави».(Кравецька С.В.)
3.
Затвердження плану роботи ШМО на 2017-2018 навчальний
рік. (Кравецька С.В.)
4.
Рекомендації щодо складання соціального паспорту
класу. (Кравецька С.В.)
5.
Облік дітей з девіантною поведінкою та робота класного
керівника по роботі з дітьми які потребують підвищеної уваги (Кравецька С.В.,
Михайлова В.В.)
6.
Облік зайнятості школярів у позаурочний час.
ІІ
засідання
(грудень)
1. Аналіз стану
формування класних колективів. Визначення лідерських та організаторських
якостей учнів. (Кравецька С.В.)
2. Стан
адаптації учнів 5-х класів ( класні керівники Мотинга С.В., Хомяк Л.М..)
3.Національно-патріотичне
виховання як надійна запорука формування
гуманних, громадянських та моральних цінностей у школярів.(Кравецька
С.В., Сівак З.Т.)
4. Участь творчої групи ШМО
класних керівників у планування дозвілля учнів в після урочний час. Нові методи
дозвіллєвої діяльності.(Керівник творчої групи Ларіонова В.Ю.)
5. Ігрова методика - рушійна сила формування
пізнавальної активності молодшого школяра(Глущенко О.В., Мосінзова О.М.)
ІІІ
засідання
(лютий)
1.Профілактична
робота з дітьми, які страждають від домашнього насильства. Проведення всеобучу
для батьків. ( психолог Михайлова В.В.)
2.Співпраця
класного керівника та Ради по роботі з дітьми які потребують підвищеної уваги. (Кравецька С.В)
3.Вивчення досвіду
роботи класного керівника 8-Б класу Опрі
В.М. з учнями сімей, які тимчасово
опинилися у складних життєвих обставинах (Опря В.М. Кравецька С.В.)
4.Психолого-педагогічний
семінар «Що таке доброта?»(Михайлова В.В., Дісєвич В.О.)
5.Лабораторія
творчої групи ШМО «Сучасний учень. Невідоме нове і перевірене старе-що обереш?»
(Ларіонова В.Ю.)
IV
засідання
(травень)
1.Аналіз
відвіданих класних годин та рекомендації щодо поліпшення роботи класного
керівника(Кравецька С.В.)
2.Звітування класних
керівників про роботу з дітьми , які потребують особливої уваги. Аналіз
виконаної роботи з дітьми, які перебувають на обліку у класних соціальних
паспортах. (Кравецька С.В., класні керівники)
3.Тренінг «Агресія,
конфлікти. Шляхи подолання». (Михайлова В.В.)
4.Участь класних
керівників в рейтинговому змаганні «Зірка школи». Допомога, настанова, порада.
5.Обговорення
планів на наступний рік.
Немає коментарів:
Дописати коментар