четвер, 19 жовтня 2017 р.

Картка обдарованості

ПІБ     _________________________________________________________________________________
Клас   _________________________________________________________________________________
Вік      _________________________________________________________________________________
Стать _________________________________________________________________________________               
Шкала 1. Пізнавальні характеристики учня
Пізнавальні характеристики
1
2
3
4
Володіє надзвичайно великим для свого віку запасом слів, свідомо використовує терміни, мовлення вирізняється багатством виразів, швидкістю та складністю




Володіє широким запасом інформації з різноманітної тематики (такої, що зазвичай залишається поза межами інтересів дітей цього віку)




Швидко запам'ятовує та відтворює фактичну інформацію




Чуйний і тямущий спостерігач, зазвичай «бачить більше» або «отримує більше», ніж інші, з розповіді, з фільму, з того, що відбувається




Легко схоплює причинно-наслідкові зв'язки, намагається зрозуміти, «як» і «чому», ставить багато запитань, що стимулюють думку (на відміну від запитань, спрямованих на отримання фактів), хоче знати, що лежить в основі явищ та дій людини




Загальний показник за шкалою





Шкала 2. Мотиваційні характеристики
Мотиваційні характеристики
1
2
3
4
Повністю «входить» у певні теми, проблеми, наполегливо прагне завершити розпочате (нелегко залучити до іншої теми, завдання)




Легко впадає в нудьгу від звичайних завдань




Прагне досконалості, вирізняється самокритичністю




Воліє працювати самостійно, потребує лише мінімального скерування від учителя




Має схильність організовувати людей, предмети, ситуацію




Загальний показник за шкалою





Шкала 3. Лідерські характеристики
Лідерські характеристики
1
2
3
4
Виявляє відповідальність, робить те, що обіцяв(ла), і зазвичай робить це добре




Упевнено почувається як з однолітками, так і з дорослими, добре почувається, коли її/ його просять показати свою роботу класу




Чітко виражає свої думки і почуття, добре і, як правило, зрозуміло говорить




Любить бути з людьми, товариський (ка) й воліє не запишатися наодинці




Має схильність домінувати серед інших, переважно керує діяльністю, в якій бере участь




Загальний показник за шкодою





Шкала 4. Творчі характеристики
Творчі характеристики
1
2
3
4
Виявляє велику цікавість багато до чого, постійно запитує про різне




Висуває велику кількість ідей або розв'язків проблем і відповідей на запитання, пропонує незвичайні, оригінальні, розумні відповіді




Висловлює свою думку без роздумів, іноді радикальний(на) і гарячий(ча) у дискусіях, наполегливий(ва)




Любить ризикувати, має схильність до пригод




Схильність до гри з ідеями, фантазує, вигадує («цікаво, що буде, якщо...»), зайнятий(та) пристосуванням, удосконаленням та зміною громадських інститутів, предметів і систем




Виявляє тонке почуття гумору й бачить гумор у таких ситуаціях, які не здаються смішними іншим




Надзвичайно чуйна(ний) до внутрішніх імпульсів і більш відкритий(та) до ірраціонального в собі (вільніший вияв «дівочих» інтересів у хлопчиків, більша незалежність у дівчаток), емоційно чутливий(ва)




Чуйний(на) до прекрасного, звертає увагу на естетичні боки життя




Не піддається впливові групи, погоджується з безладом, не цікавиться деталями, не боїться відрізнятися від інших




Дає конструктивну критику, не схкльний(на) визнавати авторитети без критичного вивчення




Загальний показник за шкалою







Немає коментарів:

Дописати коментар