Картка обдарованості
ПІБ _________________________________________________________________________________
Клас
_________________________________________________________________________________
Вік
_________________________________________________________________________________
Стать
_________________________________________________________________________________
Шкала 1. Пізнавальні характеристики учня
Пізнавальні характеристики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Володіє надзвичайно великим для свого віку запасом слів,
свідомо використовує терміни, мовлення вирізняється багатством виразів,
швидкістю та складністю
|
|
|
|
|
Володіє широким запасом інформації з різноманітної
тематики (такої, що зазвичай залишається поза межами інтересів дітей цього
віку)
|
|
|
|
|
Швидко запам'ятовує та відтворює фактичну інформацію
|
|
|
|
|
Чуйний і тямущий спостерігач, зазвичай «бачить більше»
або «отримує більше», ніж інші, з розповіді, з фільму, з того, що
відбувається
|
|
|
|
|
Легко схоплює причинно-наслідкові зв'язки, намагається
зрозуміти, «як» і «чому», ставить багато запитань, що стимулюють думку (на
відміну від запитань, спрямованих на отримання фактів), хоче знати, що лежить
в основі явищ та дій людини
|
|
|
|
|
Загальний показник за шкалою
|
|
|
|
|
Шкала 2. Мотиваційні характеристики
Мотиваційні характеристики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Повністю «входить» у певні теми, проблеми, наполегливо
прагне завершити розпочате (нелегко залучити до іншої теми, завдання)
|
|
|
|
|
Легко впадає в нудьгу від звичайних завдань
|
|
|
|
|
Прагне досконалості, вирізняється самокритичністю
|
|
|
|
|
Воліє працювати самостійно, потребує лише мінімального
скерування від учителя
|
|
|
|
|
Має схильність організовувати людей, предмети, ситуацію
|
|
|
|
|
Загальний показник за шкалою
|
|
|
|
|
Шкала 3. Лідерські характеристики
Лідерські характеристики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Виявляє відповідальність, робить те, що обіцяв(ла), і
зазвичай робить це добре
|
|
|
|
|
Упевнено почувається як з однолітками, так і з
дорослими, добре почувається, коли її/ його просять показати свою роботу
класу
|
|
|
|
|
Чітко виражає свої думки і почуття, добре і, як
правило, зрозуміло говорить
|
|
|
|
|
Любить бути з людьми, товариський (ка) й воліє не
запишатися наодинці
|
|
|
|
|
Має схильність домінувати серед інших, переважно керує
діяльністю, в якій бере участь
|
|
|
|
|
Загальний показник за шкодою
|
|
|
|
|
Шкала 4. Творчі характеристики
Творчі характеристики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Виявляє велику цікавість багато до чого, постійно
запитує про різне
|
|
|
|
|
Висуває велику кількість ідей або розв'язків проблем і
відповідей на запитання, пропонує незвичайні, оригінальні, розумні відповіді
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку без роздумів, іноді
радикальний(на) і гарячий(ча) у дискусіях, наполегливий(ва)
|
|
|
|
|
Любить ризикувати, має схильність до пригод
|
|
|
|
|
Схильність до гри з ідеями, фантазує, вигадує («цікаво,
що буде, якщо...»), зайнятий(та) пристосуванням, удосконаленням та зміною
громадських інститутів, предметів і систем
|
|
|
|
|
Виявляє тонке почуття гумору й бачить гумор у таких
ситуаціях, які не здаються смішними іншим
|
|
|
|
|
Надзвичайно чуйна(ний) до внутрішніх імпульсів і більш
відкритий(та) до ірраціонального в собі (вільніший вияв «дівочих» інтересів у
хлопчиків, більша незалежність у дівчаток), емоційно чутливий(ва)
|
|
|
|
|
Чуйний(на) до прекрасного, звертає увагу на естетичні
боки життя
|
|
|
|
|
Не піддається впливові групи, погоджується з безладом,
не цікавиться деталями, не боїться відрізнятися від інших
|
|
|
|
|
Дає конструктивну критику, не схкльний(на) визнавати
авторитети без критичного вивчення
|
|
|
|
|
Загальний показник за шкалою
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар