четвер, 19 жовтня 2017 р.

План ШМО класних керівників на 2016-2017 н.р.

Список
класних керівників
Вільшанської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
на 2016-2017 навчальний рік

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Який заклад закінчив
Клас





1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
Аношкіна Наталія Петрівна
Нестєрова Світлана Миколаївна
Колесникова Тетяна Василівна
Дегтярьова Надія Сергіївна
Кравцова Валентина Анатоліївна
Глущенко Оксана Віталіївна
Паламарчук Вікторія Миколаївна
Мосінзова Олена Михайлівна
Недєлкова Раїса Іванівна
Кривенко Неля Володимирівна
Боєва Наталія Олександрівна
Куклій Наталія Борисівна
Кауліна Олена Олександрівна
Ларіонова Валентина Юхимівна
Опря Вікторія Миколаївна
Сівак Зінаїда Терентіївна
Бойчева Тетяна Петрівна
Карамалак Тетяна Іванівна
Янкова Людмила Вікторівна
Фінюшина Оксана Вікторівна

Яременко Римма Андріївна

Мотинга Світлана Володимирівна
Хомяк Людмила Михайлівна

Кіровоградський ДПІ
Уманський ДПІ
Львівський ДПУ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Мелітопольський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Херсонський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Одеський ДПУ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Кіровоградський ДПІ
Уманський ДПУ
Кіровоградський ДПІ

1-А
1-Б
1-В
2-А
2-Б
3-А
3-Б
4-А
4-Б
5-А
5-Б
6-А
6-Б
7-А
7-Б
8-А
8-Б
9-А
9-Б
10-А
10-Б
11-А
11-Б



Проблема шкільного
методичного обєднання
 класних керівників



«Формування
свідомого громадянина
своєї держави»






Цілі і завдання роботи 
           Опираючись на загальношкільну концепцію виховання , річного плану виховної роботи та дотримуючись основних принципів, методів та форм виховної роботи,  основ народної педагогіки, прийомів  батьківської педагогіки,передового педагогічного досвіду виховання, керуючись знаннями вікової педагогіки та психології класні керівники  планують роботу класних колективів за такими
основними критеріями:
1.                Визначення конкретних завдань виховного впливу, виходячи з загальної мети національного виховання.
2.                     Реалізація принципів національного безперервного виховання .
3.                     Володіння методами і формами педагогічної діагностики та педагогічного прогнозування.
4.                     Систематичність вивчення інтересів та  потреб дітей. Поступовий розвиток здібностей та нахилів учнів.
5.                     Корекція міжособистісних  стосунків у дитячому колективі.
6.                     Застосування на практиці наукової організації праці, оволодіння методами управління дитячим колективом.
7.                     Формування гуманних спів-відносин «учень-вчитель», «учень-учень», «учень-суспільство».
8.                     Налагодження стосунків з батьками, пропаганда єдності «школа-родина-громадськість».
9.                     Організація дозвілля, розвитку та самореалізації учнів.
10.                 Використання надбання   народної педагогіки, культурно-історичних особливостей ( в даному випадку українських та болгарських).
11.                Залучення школярів до активної життєвої позиції , спонукання їх до занять у групах, гуртках, об’єднаннях тощо.
12.                 Використання новітніх освітніх технологій, інноваційні форми роботи (проекти, тренінги і т.д.)
13.           Співпраця з шкільним практичним психологом та соціальним педагогом.
14.           Аналіз , узагальнення, використання педагогічного досвіду нашої школи, районного, обласного, загальнодержавного.


       Аналіз роботи  класних керівників
     за 2015-2016 навчальний рік
                     Шкільне методичне об'єднання класних керівників (Голова Кравецька Світлана Владиславівна, заступник директора з виховної роботи)  у 2014-2015 навчальному році продовжило роботу над  проблемою «Формування свідомого громадянина своєї держави». Протягом року кожен з них підготував відкриту виховну годину, яку відвідала заступник з виховної роботи Кравецька Світлана Владиславівна, психолог Михайлова Вікторія Вікторівна, завідуюча бібліотекою Чіпак надія Володимирівна. Слід відзначити  високу  педагогічну майстерність у підготовці класних годин  у 3-Б класі (Нестєрова Світлана Миколаївна), 5-А класі (Ларіонова Валентина Юхимівна), 6-А класі (Сівак Зінаїда Терентіївна), 6-Б класі (Бойчева Тетяна Петрівна), 8-Б класі (Яременко Римма Андріївна), 10-Б класі (Боєва Наталія Олександрівна).  Вівся постійний педагогічний пошук, про що свідчить активна участь педагогів та їх вихованців у шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських  конкурсах, творча   діяльність класних колективів  під час загальношкільної виховної роботи,  цікаві зустрічі та екскурсії, оформлення класних візиток та презентації діяльності учнівських колективів, висвітлення їх роботи  в Інтернеті та друкованих виданнях (газетах «Зорі над Синюхою», «Народне слово») . Творча група ШМО (керівник Багдасарян Ірина Михайлівна) поповнила  брошурку «Формування моральних цінностей учнів». Протягом року роботу у колективах класні керівники вели з врахуванням шкільних програм «Обдарована дитина», «Діти, які потребують підвищеної уваги», « Боротьба з насиллям», «Зайнятість учнів у позаурочний час», «Профорієнтаційна робота».
        Заступник директора з виховної роботи Кравецька Світлана Владиславівна  відвідала  класні батьківські збори  у всіх колективах, на яких продовжилася робота триєдиної формули співпраці «Школа-дитина-родина». Для батьків було запропоновано ряд лекцій «Моя дитина палить». «Дитяча агресивність. Причини. Наслідки. Подолання»,   «Жорстокість до дитини – невиправдана слабкість дорослих. На підсумковій загальношкільній лінійці було висвітлено традиційний щорічний рейтинг колективів за наслідками роботи протягом всього навчального року. Найкращими по шкільному рейтингу класних колективів стали активи  5-А клас (Класний керівник Ларіонова Валентина Юхимівна, староста Абрамов Олексій), ?-А класу (староста Прокопенко Костянтин, класний керівник Сівак Зінаїда Терентіївна), 9-Б класу (староста Діордієв Яків, класний керівник Яременко Римма Андріївна ).  Велику увагу ШМО класних керівників приділяє роботі по виявленню та розвитку обдарованості учнів. Класні керівники оформили облікові картки обдарованих дітей, проводили неодноразово різноманітні анкетування, опитування, мозкові штурми серед дітей по виявленню дитячих побажань, що організації творчого дозвілля. Також на рівні класних колективів відбувся І етап загальношкільного пошукового творчого проекту «Школа шукає таланти!», під час якого у кожному класі відшукувалися дітьми, які мають ті чи інші здібності, а потім їм пропонувалося показати себе перед всією школою.
      Важливим питання для ШМО класних керівників є також робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги. Кожен класний керівник має соціальний паспорт класу, у якому вказані всі пільгові та спеціальні групи учнів. З такими дітьми ведеться групова та індивідуальна робота. Класні керівники протягом року контролювали відвідування школи учнями класу та працювали з батьками.
       Роботу ШМО класних керівників у 2015-2016 навчальному році визнано «ЗАДОВІЛЬНОЮ».




    














І засідання
(вересень)
1.     Аналіз виховної роботи за 2015-2016 навчальний рік. (Кравецька С.В.)
2.     Визначення основних критеріїв роботи щодо втілення роботи над проблемою ШМО «Виховання свідомого громадянина своєї держави».(Кравецька С.В.)
3.     Затвердження плану роботи ШМО на 2016-2017 навчальний рік. (Кравецька С.В.)
4.     Рекомендації щодо складання соціального паспорту класу. (Кравецька С.В.)
5.     Облік дітей з девіантною поведінкою та робота класного керівника по роботі з дітьми які потребують підвищеної уваги (Кравецька С.В., Михайлова В.В.)
6.     Облік зайнятості школярів у позаурочний час.


ІІ засідання
 (грудень)
1. Аналіз соціалізації школярів та мікроклімату в класному колективі. (Кравецька С.В.)
2. Стан адаптації учнів 5-х класів ( класні керівники Кривенко Н.В., Боєва Н.О.)
3. Співпраця класного керівника та громадських організацій щодо підвищення рівня національно-патріотичного виховання учнів класу.(Кравецька С.В., Сівак З.Т.)
4. Участь творчої групи ШМО класних керівників у планування дозвілля учнів в після урочний час. (Керівник творчої групи Ларіонова В.Ю.)
5. Мнемотехніка та ейдетика як інноваційні форми роботи з молодшими школярами. (Глущенко О.В., Нестєрова С.М.)

ІІІ засідання
(лютий)
1.Профілактична робота з дітьми, які страждають від домашнього насильства. Проведення всеобучу для батьків. ( психолог Михайлова В.В.)
2.Співпраця класного керівника та Ради по виявленню та розвитку обдарованості як запорука результативної роботи зі здібними  дітьми  (Кравецька С.В)
3.Вивчення досвіду роботи  класного керівника 8-Б класу  Бойчевої Т.П. з дітьми з особливими потребами. (Кравецька С.В., Бойчева Т.П.)
4.Психолого-педагогічний семінар «Як виховати патріота?»(Михайлова В.В.,Дісєвич В.О.)
5.Лабораторія творчої групи ШМО «Роль класного керівника у формуванні запитів і потреб сучасного учня» (Кравецька С.В., Мотинга С.В.)


IV засідання
(травень)
1.Аналіз відвіданих класних годин та рекомендації щодо поліпшення роботи класного керівника(Кравецька С.В., класні керівники Паламарчук В.М., Карамалак Т.І., .)
2.Звітування класних керівників про роботу з дітьми , які потребують особливої уваги. Аналіз виконаної роботи з дітьми, які перебувають на обліку у класних соціальних паспортах. (Кравецька С.В., класні керівники)
3.Тренінг «Доброзичливі стосунки вчителя й учня». (Михайлова В.В.)
4.Участь класних керівників в рейтинговому змаганні «Зірка школи». Допомога, настанова, порада.

5.Обговорення планів на наступний рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар